Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 6 noiembrie 2013

schimbare

Stau de multe ori şi mă întreb de ce ne schimbăm aşa de mult? Toţi. Schimbarea asta e ceva pozitiv? Sau nu? De ce nu ne schimbăm şi să ne păstrăm în acelaşi timp aceiaşi prieteni? E ok să avem prieteni doar pentru o perioadă de timp? Îmi amintesc clar sau vag anumite întâmplări din trecut pe care le-am trăit alături de nişte oameni. Oameni foarte importanţi pentru mine în acea perioadă care apoi pur şi simplu au dispărut din viaţa mea. Au dispărut brusc, fără explicaţii sau au dispărut în urma unor schimbări. Schimbări de viziune, de educaţie sau de locaţie, pur şi simplu. Mi-e dor de unii dintre ei. Îi revăd dar de cele mai multe ori, nu-i mai recunosc. Şi nu fizic. De ce? Doare. Uneori. Apoi îmi dau seama că mi-e dor de ei cum erau, şi nu cum sunt. Oare de mine îi e dor cuiva vreodată? De mine cea de altădată..

2 comentarii:

Stitch spunea...

Mie mi-e dor de tine cea de acum:(

adda spunea...

si mie de tine :(